dimarts, 14 de març del 2017

Desnivell anunciat: 700
Dificultat: Mitjana
Participants: més de 80, d'ella 3 membres  del CCM
Duració: 4:29h (inclós parades i esmorzar)

Duració: 4:05 h (en moviment)

Diumenge, 12 de març, com tots els anys, es celebra la LIII Marxa de Veterans de la Comunitat Valenciana.
Es esta ocasió es celebra a Petrer,  amb una distància de 21.000 metres i un desnivell de 700 metres. La eixida es va realitzar en ll Plaça de Baix de l'Ajuntament de Petrer a les 8:30 hores després recollir els dorsals i d'esmorzar al bar "El fester". La temperatura és molt agradable la qual cosa ens obliga a llevar-nos peces i quedar en màniga curta.
La ruta discorre per la rambla de Pusa, amb la grata sorpresa de veure la gran quantitat d'aigua que baixa per ella, cosa que no és molt habitual i és que la neu i les pluges estan recarregant els aqüífers i retornat a estos enclavaments naturals una imatge pròpia de dècades passades L'ascens per ella es suau i molt agradable. Cal creuar en diverses ocasions la llera, i mes d'una vegada ens vam mullar els peus. Quan vam arribar al "Pantanet", vam pujar per la paret de la presa, ajudats per unes cordes que havia preparat l'organització. Seguim i creuem la carretera per continuar pel barranc del Badallet, que abandonarem cap a la dreta a l'altura de la casa de l'Administració per dirigir-nos a l'Ermita de la Puríssima. És l'hora de fer una paradeta per reposar forces. Després de menjar alguna cosa, continuem l'últim tram d'ascens que ens queda, molt curt, ja que després és tot baixada. Esta baixada ens portarà pel barranc de Cachuli que abandanaremos després i creuarem el camí de Rabosa. Continuem el descens fins a la rambla i en este punt tornem, en sentit contrari, pel mateix trajecte que havíem caminat unes hores abans.

Es va realitzar la cloenda final a les 13:45 hores. Van assistir més de huitanta participants, i la organització va ser tot un èxit gràcies a l'S.M. Club Atletisme Petrer, i aprofitem l'ocasió per felicitar-los per esta activitat.